دانلود پروژه وظایف عمومی مربیان
نوشته شده توسط : محمد صالح

 

دانلود پروژه وظایف عمومی مربیان

وظایف عمومی مربیان
فهرست مطالب ۱
فهرست مطالب ۲
تعریف مربی ۴
شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس ۴
وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی ۶
۴- ایجاد یگانگی و حس همکاری: ۸
الف- مربی: ۸
تعریف مطالعه: ۹
مطالعه و روش های ان: ۱۰
روش های کلی تدریس در نظام اموزش: ۱۱
هدف های اموزشی: ۱۲
اموزش از دیدگاه افلاطون ۱۲
بحث انضباط شخصی ۱۳
نقش انضباط و کنترل ۱۶
ایین کلاسداری: ۲۱
مهارت های فرایند تدریس ۲۵
تعریف فرستنده یا مربی ۲۷
وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی ۲۹
۲-ایجاد تفکر عملی: ۲۹
فصل سوم ۳۳
روش های کلی تدریس در نظام اموزش: ۳۳
اموزش از دیدگاه افلاطون ۳۴
بحث انضباط شخصی ۳۵
نقش انضباط و کنترل ۳۸
فصل دوم ۴۴
ایین کلاسداری: ۴۴
مهارتهای فرایند تدریس ۵۰
اماده سازی برای کار اموزان ۵۰
محیط اموزشی : ۵۲
۰ تذکر مهم ۵۵
۲ – مهارتهای ضمن تدریس : ۵۵
۱ – احترام به شخصیت معلم : ۵۹
۲ – برقراری ارتباط : ۵۹
ج – فروتنی و ادب : ۶۰
د – بیان کافی مطالب درسی : ۶۰
ح – بررسی متون عرضه شده به کار اموز : ۶۳
ط – بیان محورهای اصلی و نکات مهم : ۶۳
ی – ارجاع اطلاعات کافی برای کار اموز : ۶۴
تقاضاها و نیازهای عمومی و کلی درپداگوژی : ۶۵
چگونگی برخورد با دیگران : ۶۵
( فصل چهار م ) : ۶۸
شیوه توضیحی : ۷۱
شیوه ها و روشهای فعال : ۷۴
شیوه سقراطی  : ۷۵
اهداف بحث ۷۸
هدف های اصلی در شیوه طرح باواحد کار : ۸۲
شیوه با روش اکتشافی ۸۳
روش حل مسائل : ۸۳
علی اسماعیل زاده ۸۵
( منابع فارسی ) ۸۵
تعریف مربی
مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته اموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب ان را به صورت مطالب ساده و قابل درک برای کاراموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.
حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب انچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه اسان، بدون توجه به اینکه کاراموزی که انرا مطالعه می کند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب را درک و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به کنار گذاشته و جایگزین ان مطالب ساده تر و قابل درک و فهم کاراموز به کار می برد.
شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس
۱- داشتن علاقه به رشته اموزشی خود
۲- داشتن صبر و حوصله در جهت انتقال اطلاعات
۳- تسلط کامل به علوم فنی مورد نیاز
۴- توانایی ایجاد نظم و انضباط در محیط اموزشی
۵- داشتن فن بیان مناسب
۶- توانایی ایجاد روابط خود و صمیمی با کاراموزان
در چه شرایطی مربی می تواند اطلاعات علمی خود را به کار اموز موثرتر انتقال دهد؟
۱- کاراموز به او اطمینان و اعتبار را در نظر داشته باشد.
۲- داشتن نظم و انضباط در کلاس اموزش.
۳- داشتن فن باین تن صدای مربی بسیار تاثیر گذار است.
۴- توجه کردن مربی به افراد کم توجه و یا بی توجه.
۵- توجه به سطح اطلاعاتی کاراموزان و میزان استعداد و توانایی انها.
۶- پرهیز از ایجاد سدهای ارتباطی.
۷- از نظر (مادی- معنوی- امنیت شغلی و ایمنی) تامین باشد…

 





:: موضوعات مرتبط: روانشناسی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه وظایف عمومی مربیان ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: